Saturday 10 July 2010

Umesto uvoda

Za igru geocaching saznali smo sasvim slučajno i kao pravi zaljubljenici u prirodu koncept cele stvari nam se jako dopao. Jedino što u tom trenutku nismo imali GPS uređaj i samim tim nismo mogli biti deo cele stvari ali smo zato znali šta nam je činiti kada ga budemo imali.
O čemu se u stvari radi? Sve detaljno možete pročitati na oficijalnom sajtu a ja ću ovde pokušati na najjednostavniji način da vam objasnim osnovne stvari.
Keš je kutica, može biti manja ili veća, u kojoj se obično nalazi log book (knjižica u koju se upiše svako ko je keš pronašao) i po koja mala sitnica... i onda se to sakrije na nekom lepom mestu, na sajtu se upišu GPS koordinate i vaš zadatak je onda da pronađete tu kuticu, da se upišete u log book i po želji da stavite ili uzmete neku sitnicu pa da kuticu vratite tamo gde ste je i našli.
Cela caka je da se keševi obično postavljaju na nekim jako lepim mestima, zanimljivim... mestima gde obično možda i nebi prolazili i time bi mnogo izgubili.
Ja bih volela da je ova igra rasprostranjenija kod nas jer evo i sa ovih par keševa koje smo otkrili upoznali smo dosta mesta za koje nismo ni znali da postoje u našem kraju... Volela bih jednog dana da imamo mogućnosti putovat i malo dalje i na specifičan način upoznati i te nepoznate krajeve sveta... Za sada tu smo u kraju i beskrajno uživamo u svakom novom istraživanju...


A moj tim činimo ja, moj muž (MM) i naše dvoje dece koje u ovom trenutku imaju 8 i 9 godina i koji su, kao i mi, pravi ljubitelji prirode i koji su zaista oduševljeni ovom igricom...
Pa da počnemo sa svojim utiscima u postovima koji slede...

No comments: